9 Aralık 2012 Pazar

ilk keçe çalışmam :)

Merhaba,
sevgili evimbenimatolyem 'in iyi yürekli sahibesi vesilesiyle bir süredir niyet ettiğim ama şimdiye nasib olan ilk keçe çalışmamı tamamladım sayılır :) Fesinin püskülü eksik ama ben yine de dayanamayıp paylaşmak istedim :) Kardeşimin Osmanlı hayranlığı, bu maskotu yapmak için fikir verdi bana... E tabi bu da onun için yapıldı... 
Umuyorum devamı gelir.

Yardımını hiç esirgemeyen ( keçeler de ondan :)) sevgili evimbenimatolyem ' e teşekkürle... :)




4 yorum:

  1. Canım benim ben sana teşekkür ederim, şaşırdım görünce:) ellerine sağlık pek de güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Eline su dökemeyiz bu konuda , teşekkür ederim canım , varol :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    evim benim atölyemde gördüm bakayım dedim ,pırıl pırıl bir blog,ferah huzurlu
    ellerinize sağlık
    takipçinizim hayırlı günler.

    YanıtlaSil

Diyorum ki...